qweqwe

ALGEMENE VOORWAARDEN MARS-VENUS COACHING

ARTIKEL 1 – INLEIDING

1.1 Voor de leesbaarheid van het document heb ik gekozen voor de “ik” vorm. Waar ‘ik’ of ‘mijn’ staat wordt het bedrijf Mars-Venus coaching bedoeld.
1.2 Met ‘online product’ bedoel ik mijn e-books, e-guides, (live) trainingen, (live) masterclasses of (live) programma’s/cursussen.
1.3 Met ‘dienst’ bedoel ik persoonlijke, 1-op-1 coaching tussen mijzelf en de klant. Hieronder valt losse coaching sessies of andere coaching trajecten.

Mars-Venus coaching
Website: https://mariasoeters.nl/

Gevestigd in: Eindhoven, Nederland
KVK: 20140825
Contact via: maria@mariasoeters.nl

ARTIKEL 2 – VOORWAARDEN DEELNAME ONLINE PRODUCTEN EN DIENSTEN
2.1 Zowel particulieren als ondernemers kunnen deelnemen aan mijn online producten/diensten.
2.2 In/tijdens mijn online producten/diensten deel ik mijn kennis, ervaring en tools. Zelf zal je – naast de deelname – voldoende tijd moeten reserveren voor opdrachten en acties. Ik kan niet garanderen dat het volgen van mijn producten/diensten succes in je (liefdes)leven genereert. Wel kun je van mij verwachten dat ik mijn producten/diensten naar mijn beste inzicht en vermogen uitvoer.
2.3 WhatsApp Coaching: Als je hebt gekozen voor persoonlijke coaching of WhatsApp coaching, ben ik van maandag tot en met vrijdag bereikbaar voor WhatsApp-berichten tussen 09:00 uur en 13:00 uur. In het weekend beantwoord ik berichten één keer per dag, op zaterdag en zondag in de ochtend. Heb je een dringende vraag in het weekend? Zorg dan dat je jouw bericht voor middernacht van de dag ervoor verstuurt, zodat ik het de volgende dag kan meenemen. Zo heb je altijd binnen 24 uur antwoord.
2.4 Persoonlijk coaching traject ‘Van Single naar Relatie’: Dit coaching traject is ontworpen om jou te begeleiden tot het moment dat je een relatie hebt met een partner die bij je past. We werken samen aan jouw liefdesmindset, datingvaardigheden en zelfvertrouwen, en ik blijf jouw coach tot je jouw doel bereikt hebt: een fijne relatie. Dit traject is persoonlijk en afgestemd op jouw tempo en behoeften. Voor de gedetailleerde voorwaarden en afspraken van dit traject lees je hier meer.

ARTIKEL 3 – GEEN NIET GOED, GELD TERUG GARANTIE EN/OF PROEFPERIODE
3.1 Algemeen beleid: Voor mijn online producten en diensten geldt geen “niet goed, geld terug”-garantie of proefperiode.
3.2 Alle aankopen zijn bindend, ook als je in termijnen betaalt. Ik geef meteen alle lessen en waardevolle inzichten die ik heb opgedaan en voor gestudeerd heb, en dit is niet iets wat je kunt terugbrengen zoals een spijkerbroek. Het idee achter dit beleid is juist dat dit commitment jouw stok achter de deur is, zodat jouw liefdesleven de aandacht en liefde krijgt die het verdient.
3.3 Hiermee is zijn er dus uitzonderingen op het herroepingsrecht: Het herroepingsrecht zoals bedoeld in artikel 6:230o van het Burgerlijk Wetboek is uitgesloten in de volgende gevallen:

  • Digitale producten: Bij aankoop van digitale producten die direct geleverd en gebruikt kunnen worden, zoals online trainingen, masterclasses of online programma’s/cursussen. Door het plaatsen van een bestelling stemt de klant uitdrukkelijk in met de onmiddellijke levering en doet afstand van het herroepingsrecht.
  • Diensten: Voor diensten of online producten die plaatsvinden op een (nader te bepalen) specifieke datum en tijd, zoals live masterclasses, live cursussen/programma’s en persoonlijke coaching, geldt geen herroepingsrecht. Door een bestelling te plaatsen, stemt de klant hiermee in en doet zij afstand van het herroepingsrecht.

ARTIKEL 4 – BETALING
4.1 Betaling kan in één keer of in termijnen worden voldaan. In termijnen is niet altijd mogelijk indien het een lager geprijsd product/dienst is. Informatie over (deel)betalingen staat omschreven op de website bij het desbetreffende product/dienst. Als je het bedrag in termijnen betaalt, dan blijft ook de verplichting volledige betaling bestaan.
4.2 indien je betalingen niet op tijd voldoet voor een van mijn producten of diensten, behoud ik mij het recht voor om de toegang tot alle online producten of diensten tijdelijk te blokkeren, totdat de openstaande termijn(en) zijn voldaan. Na betaling wordt de blokkering opgeheven en kun je weer gebruik maken van alle producten of diensten.
4.3 Aanbiedingen, prijzen of offertes gelden niet automatisch voor toekomstige programma’s of offertes.

ARTIKEL 5 – INTELLECTUEEL EIGENDOM/GEBRUIK MATERIALEN
5.1 Op de teksten, materialen van het programma bezit ik de intellectueel eigendomsrechten. Tijdens en na het volgen van het online product/de dienst mag je de materialen voor persoonlijk gebruik gebruiken. Het is niet toegestaan deze te delen met derden, tenzij ik hiervoor schriftelijk toestemming heb gegeven.
5.2 Het is ook niet toegestaan om de opgedane kennis commercieel te verkopen of op te nemen in een eigen programma, tenzij ik hier schriftelijk toestemming voor gegeven heb.

ARTIKEL 6 – MATERIALEN EN LICENTIES 
6.1 Mijn online producten blijven toegankelijk voor deelnemers zolang mijn bedrijf bestaat. Als ik de materialen ga verwijderen of verhuizen naar een andere URL, zal ik je ten minste 2 (twee) maanden van tevoren per e-mail informeren. Zo heb je voldoende tijd om de materialen te downloaden of op een andere manier te bewaren. Ik zal dit bericht altijd versturen naar het laatste e-mailadres dat je mij hebt doorgegeven. Het is jouw verantwoordelijkheid om wijzigingen in je e-mailadres tijdig door te geven.

ARTIKEL 7 – KLACHTEN 
7.1 Als je ontevreden bent over mijn online producten of diensten, verzoek ik je dit zo snel mogelijk aan mij te melden via e-mail. Ik ontvang van jou dan een zo duidelijk mogelijk omschrijving van de klacht, zodat ik in staat ben te reageren en indien de klacht gegrond is om deze binnen 10 werkdagen te herstellen. Een klacht die niet duidelijk is omschreven kan ik niet in behandeling nemen.
7.2 Dien je klacht maximaal binnen 14 dagen na aanschaf van het online product of dienst in. Indien je de klacht later meldt, dan heb je geen recht meer op herstel, vervanging of schadeloosstelling.
7.3 Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoordt. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
7.4 Ook als je een klacht stuurt, blijft je verplichting tot betaling bestaan.

ARTIKEL 8 – AANSPRAKELIJKHEID SCHADE
8.1 Ik ben niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit deze overeenkomst, tenzij de schade opzettelijk of met grove schuld is veroorzaakt door mij.
8.2 Ik ben niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door onjuiste of onvolledige gegevens die door de klant of namens de klant zijn verstrekt.
8.3 Je blijft altijd zelf verantwoordelijk voor het uitvoeren van de stappen en het toepassen van de kennis die je hebt opgedaan tijdens mijn producten/diensten, en voor de uitkomsten die hieruit voortvloeien.
8.4 Ik ben niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit externe factoren die buiten mijn controle liggen, zoals gedrag of acties van derden, of onvoorziene gebeurtenissen.
8.5 Ik ben niet verantwoordelijk voor persoonlijke of emotionele schade die kan ontstaan door jouw eigen keuzes of situaties in je privéleven, zoals relaties, ontmoetingen of persoonlijke interacties.
8.6 In het geval dat ik aansprakelijk ben voor schade, is de maximale schadevergoeding beperkt tot het bedrag dat voor het betreffende product of de dienst in de drie maanden voorafgaand aan het ontstaan van de schade is betaald.
8.7 Ik vrijwaar mijzelf tegen alle aanspraken van derden die verband houden met de door mij geleverde diensten en producten.
8.8 Mijn adviezen, inzichten en suggesties in producten of diensten zijn bedoeld ter inspiratie en ondersteuning. Ze vervangen geen professionele hulp of advies, zoals therapeutisch, medisch of juridisch advies, en de toepassing ervan is altijd jouw eigen keuze en verantwoordelijkheid.

ARTIKEL 9 – PRIVACY 
9.1 Ik neem de privacy van mijn deelnemers serieus en ik gebruik jouw persoonsgegevens alleen in het kader van mijn dienstverlening. Ik houd mij aan de wettelijke regels rondom Bescherming Persoonsgegevens. Hier lees je meer over mijn Privacyverklaring.

ARTIKEL 10 – OVERIG
10.1 Afwijkingen op deze Algemene Voorwaarden zijn pas van toepassing, indien deze schriftelijk tussen mij en jou overeengekomen zijn.
10.2 Indien één of meerdere bepalingen in deze Algemene Voorwaarden geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd mochten worden, blijft het overige in deze Algemene Voorwaarden bepaalde volledig van toepassing.
We zullen dan in overleg treden om ter vervanging nieuwe bepalingen overeen te komen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepalingen in acht wordt genomen.
10.3 Onder schriftelijk wordt tevens verstaan per e-mail.

ARTIKEL 11 – GESCHILLEN
11.1 Bij eventuele geschillen zullen we altijd eerst ons best doen om het geschil onderling op te lossen, voordat we een geschil aan de rechter voorleggen.
11.2 Indien we er onderling niet uitkomen, zullen we geschillen voorleggen aan de rechter.

ARTIKEL 12 – TOEPASSELIJK RECHT
12.1 Op deze overeenkomst is Nederlands recht van toepassing.

ARTIKEL 13 – WIJZIGING VAN DE VOORWAARDEN
13.1 Ik ben bevoegd om wijzigingen in deze voorwaarden aan te brengen. Deze wijzigingen treden in werking op het aangekondigde tijdstip.
13.2 Ik zal de gewijzigde voorwaarden tijdig per mail aan je sturen. Indien geen tijdstip is aangegeven, treden de wijzigingen voor je in werking zodra je de wijziging hebt ontvangen.